Wkkgz - Artsenpraktijk voor homeopathie

Zoeken
Ga naar de inhoud

Hoofdmenu

Wkkgz

Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen in de Zorg

Geachte heer, mevrouw,

Met ingang van 1 januari 2017 is een nieuwe wet van kracht waardoor de afhandeling van klachten van patiƫnten over zorgverleners anders is geregeld.

Mocht u ontevreden zijn over de bejegening of de behandeling die u gekregen hebt, dan kunt u een klacht indienen bij het secretariaat van onze beroepsvereniging AVIG te Bunnik via info@avig.nl of 06 14805117 (werkdagen 9-12 uur).
Uw klacht wordt overgedragen aan een klachtenfunctionaris die contact met u opneemt en u informeert over de afhandeling van uw klacht.

Als deze afhandeling met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet leidt tot een aanvaardbare oplossing, dan kunt u zich vervolgens wenden tot een geschilleninstantie
. Deze instantie beoordeelt de situatie juridisch, is bevoegd een oordeel uit te spreken en is tevens bevoegd een eventuele schadeclaim toe te wijzen.

De Stichting Geschilleninstantie Complementaire/Integrale Geneeskunde is bereikbaar op het volgende adres.
SGCIG
Voorburggracht 403
1724 NZ Oudkarspel
Telefoon: 06-27117316
info@sgcig.nl


 
 
 
 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu