Hoofdmenu:
Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen in de Zorg
Geachte heer, mevrouw,
Met ingang van 1 januari 2017 is een nieuwe wet van kracht waardoor de afhandeling van klachten van patiƫnten over zorgverleners anders is geregeld.
Mocht u ontevreden zijn over de bejegening of de behandeling die u gekregen hebt, dan kunt u een klacht indienen bij het secretariaat van onze beroepsvereniging AVIG te Bunnik via info@avig.nl of 06 14805117 (werkdagen 9-
Uw klacht wordt overgedragen aan een klachtenfunctionaris die contact met u opneemt en u informeert over de afhandeling van uw klacht.
Als deze afhandeling met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet leidt tot een aanvaardbare oplossing, dan kunt u zich vervolgens wenden tot een geschilleninstantie
De Stichting Geschilleninstantie Complementaire/Integrale Geneeskunde is bereikbaar op het volgende adres.
SGCIG
Voorburggracht 403
1724 NZ Oudkarspel
Telefoon: 06-
info@sgcig.nl